Attālinātā apkalpošana

Attālināta apkalpošana  Klientu attālinātā apkalpošana ir darbība, tehniskās prasības vai konsultāciju nepieciešamības gadījumā, kas tiek veikta pēc klienta lūguma on-line (tiešsaistes) režīmā, klientam pieprasot un speciālistam apstiprinot pieslēgumu klienta datoram. Tā dod iespēju grāmatvedības vai tehniskajam konsultantam pieslēgties klienta datoram - uzstādītajā grāmatvedības programmā, un pēc klienta lūguma, tam redzot, veikt nepieciešamās darbības.

Ieguvumi, izmantojot attālinātās apkalpošanas iespējas:

  • samazinātas izmaksas par speciālista izsaukumu;
  • ietaupīts laiks, negaidot speciālista ierašanos

Aplikācijas attālinātai piekļuvei Jūsu darba stacijai varat lejuplādēt šeit:

http://www.grals.lv/lejupielade